From January 2011 with Love!

 

Månaden började såklart med att jag åkte tillbaka till Tanzania, fick ett Beautiful Blogger Award av ...och dagarna går, fick en rejäl hög med böcker av mina snälla grannar, led av konstanta strömavbrott, drog igång Prix Femina Läsutmaningen tillsammans med Ingrids Boktankar, presenterade min Policy for Recensionsexemplar, gick med i Nostalgiutmaningen på Ciccis bokblogg, hade veckan från Helvetet, upptäcker att jag ser ut som Angela Merkel samt undviker att läsa på ett bårhus. Dessutom kom läsrapporten från April-December 2010. Jag insåg också att jag faktiskt knappt minns vad/när/hur jag har läst böcker tidigare, tack gode gud för bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0