Det blev ju (nästan) precis som jag trodde...

Visst blev det veckan från helvetet, forra veckan,med en massa trevliga och otrevliga saker som blandades hej vilt och som gjorde att jag for forsta gangen pa lange funderade pa att dra tacket over huvudet i morse - jag ar valdigt trott, fast pa ett bra satt!

 

Forra veckan intraffade bland annat det har...

 

...sammanlagt fyra personer fran tva olika leverantorer kom pa besok, mycket trevliga manniskor, men lite hektiskt att parrera allt, med luncher, middagar, rapporter etc.

 

...jag blev hastigt sjuk pa onsdagskvallen och fick aka till sjukhuset. Efter sju sorger och atta bedrovelser (tja, vi behover ju inte ga in pa detaljer, men om man kraks av att nagon tar blodprov pa en och man svimmar nar man far en injektion sa ar det ganska bedrovligt) sa kom det fram att jag har en bakteriell maginfektion och kommer medicineras i fyra veckor.

 

...torsdagen tillbringades i sangen, helt omedveten om vad som hade omkring mig.

 

...pa fredagen var det daremot stormote med var viktigaste leverantor sa da tog jag mig i kragen och var dar, dock ar halva formiddagen forsvunnen i mitt minne, jag minns inte ett skvatt av vad som sades, bara att jag svettades som en gris, trots att vi satt i ett luftkonditionerat rum.

 

...pa fredagseftermiddagen sa piggnade jag dock till, vilket var tur, for efter motet var det sista genomgangen av alla presentationerna infor den arliga konferansen pa lordagen. Vi akte fran kontoret 21.45.

 

...samma dag kom det dessutom gaster fran Sverige, superkul! Speciellt nar man komemr hem som en amfetaminhottad iller fran jobbet och bara vill prataprataprata.

 

...pa lordagen var en heldag med konferansen och jag tyckte faktiskt att jag overtraffade min 30-minuterspresentation fran forrra aret, arets blev battre! Dock svettades jag som en abstinensutter istallet och var ratt vinglig. Dock lattare att umgas med sina fina gaster efterat!

 

...och sondagen tillbringade vi i en liten by ca 3 mil fran Bagamoyo med var Lions Club som arrangerade gratis ogon- och diabetesklinik och fick 228 besokare. Hett och mycket att gora, men underbart. Vi undersokte aven ett borrhal som klubben sponsrar. Dagen avslutades med mangder av sushi och ett par liter vatten, innan jag dackade vid midnatt.

 

Sa, det blev inte sa mycket bloggande forra veckan, far val ta igen det den har!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bokomaten

Herregud, stackars dig! Och jag hade varit otroligt nervös även om jag inte hade varit sjuk med presentationer och viktiga kundmöten osv! U go! Fanken vad bra du är!=)

2011-01-24 @ 15:48:03
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: bokstödet

Stackars dig! Vilken fruktansvärd vecka!

2011-01-24 @ 22:36:45
URL: http://minaboktankar.blogspot..com
Postat av: Emmas Bokhylla

Bokomaten: Vad du ar underbar, tack sa mycket!!



Bokstödet; ja, jag hoppas att det aldrig komemr en liknande!

2011-01-25 @ 13:23:16
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hujedamig! Hoppas du blir bättre av medicinen och att saker och ting lugnar ner sig lite grann! Krya på dig :)

2011-01-26 @ 10:06:56
URL: http://ochsolenharsingang.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0