Igen och igen och igen!

I dag på förmiddagen skall jag och min sambo sätta oss på en lugn plats och i sinnet följa med på en begravning som samtidigt sker hemma i Sverige, som vi gärna hade velat vara med på, då det är en mycket viktig person för oss.

 

Förra veckan var vi inbjudna på en begravning i Nairobi, som vi tyvärr inte kunde gå på.

 

Veckan innan dess var vi på begravning här i Dar es Salaam.

 

Det händer igen och igen och igen.

 

 

Nu hoppas jag på en lugn period, gärna en som sträcker sig över ett par år, då allt är lugnt, lyckligt och levande. Men samtidigt vet jag att döden är en del av livet och ju äldre man blir, desto fler dödsfall kommer det av naturliga skäl. Tyvärr. Men nu, för ett par år, får det gärna vara lugnt och skönt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0