Tillbaka till Bokhandlaren i Arusha

När jag besökte Arusha förra helgen så besökte jag självklart också Bokhandlaren i Arusha, för att införskaffa lite läsning. Dock upptäckte jag att den vänlige gamle enarmade mannen inte längre rådde om ståndet (sjuk?), det var en yngre man där, fortfarande vänlig, dock.

 

Hittade inte så mycket som jag hade önskat och i och med de höjda priserna så fick bara en bok följa med mig - det blev Kajsa Ingmarssons "Bara vantligt vatten". Har inte läst henne på en helv evighet, tänkte att jag skulle ge henne en chans igen.

 

Någon där ute som har läst henne? Vad tyckte ni?

 


Kommentarer
Postat av: Alex Nedstam

Inte något tyck-till om Kajsa då jag inte läst hennes böcker. Däremot älskar jag Arusha! Hälsa ljuvliga Tanzania!

2011-05-06 @ 14:42:31
URL: http://tjofaderittan.blogspot.com
Postat av: Vicky

Jag lyssnar på den nu och tyckte den var fruktansvärt dålig till att börja med. Undrade hur jag skulle stå ut till slutet rent av. 2/3 in i boken har jag ändrat mig så tycker jag den är ganska trevlig faktiskt :)

2011-05-07 @ 23:04:26
URL: http://bockeretc.blogspot.com/
Postat av: Zachan

Jag tyckte att "Bara vanligt vatten" var en mycket bra bok, lite sådär bladvändar-bok man inte vill lägga ifrån sig. Mycket info om bokbranschen (som jag älskade) och relationer. Rekommenderas varmt även fast man blir väldigt frågande och irriterad på huvudkaraktären i bokens inledning.

2011-05-10 @ 14:33:55
URL: http://zachanthewriter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0