September 2010; Highlights!

 

I September månad deltog jag för första gången i Lyrans Tematrio, jag skrev en Mitt Livs Bokhylla På Fem Böcker-lista, jag fick mitt livs  första Beautiful Blogger Award av Lisa på I Hyllan (och delade även ut!), bad mina läsare och medbloggare om tips på bra Sydafrikanska författare efter att ha fått vin i present från Sydafrika, bloggade om "Parallel lies" av Stella Duffy och fick kommentarer av författaren själv på inlägget, reflekterade över klyftorna i landet jag bor i (och om det är försvarbart att köpa böcker för samma summa som en del får i mänadslön) samt drog på semester till Zanzibar och Selous Game Reserve.


Kommentarer
Postat av: Lotta Bolund

Hej hej vad spännande dina poster verkar vara. lär verkligen att läsa lite mer. :) Hoppas du har en trevlig vardag :)

2011-06-28 @ 02:33:54
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0