Back in business!

Kom tillbaka efter världens mysigaste Eid-helg rakt in i ormgorpen; i dag har nästan varit Dagen från Helvetet (men bara när det gäller stressnivå, men faktiskt bara på ett bra sätt) och den är inte slut ännu....

 

Jag har inte ens lyckats posta de inlägg och bilder som jag tog i helgen...!

 

MEN jag möttes av två oerhört peppande och fantastiska saker! Lisa på I Hyllan har gett mig ett Beautiful Blogger Award, mitt första och jag blev så glad att jag nästan grinade och Stella Duffy herself in person har varit inne och kommenterat på mitt inlägg om hennes bok "Parallel Lies"som jag postade från den ytterst usla uppkopplingen jag använde i helgen... (Vilket faktiskt har hänt förut, när Marika King kommenterade på mitt inlägg om "Supernova", det kan du läsa här!)Shit, vilka överraskningar!

 

Now; put myself together och bli färdig med de 15 rapporterna som skall ligga på min MDs skrivbord kl 07.45 i morgon bitti.

Then; skriva svar till Lisa (och nominera till av mina favoritbloggar!!) och Stella som fick mig att flyga!

 

 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis till nomineringen.



2010-09-13 @ 16:14:09
Postat av: Lisa

No stress, take your time. Jag blir bara så glad att du blev glad! :D

2010-09-13 @ 22:09:10
URL: http://ihyllan.blogspot.com
Postat av: It's all about Books

fan vad ballt att få kommentar av författaren! Tack gode gud för Google translate! :)

2010-09-14 @ 08:28:23
URL: http://itsallaboutmesbooks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0