Releasefest för "Dra åt helvete"!

Boken "Dra år helvete - en bok om gräl" av Malin Haawind hade releasefest i går i fantastiskt vackra Villa Adolfsberg på Kungsholmen här i Stockholm. I collaget nedan vill jag lyfta A) Malins hår+outfit - wow! B) omslaget är oerhört vackert och påminner mig om hur jag själv ber folk att dra åt helvete - lite pastelligt, blommigt med förhoppningsvis med stål i ryggen C) rött vin, yummy D) nej, ingen har tantrasex hela tiden (om de säger det så ljuger de bara!). Jag och mitt sällskap njöt av trevligt sällskap, mysiga miljöer och intressanta samtal. #bokendraåthelvete #DraÅtHelvete #MalinHaawind #VillaAdolfsberg #releasefest #bookstagram #releaseparty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0