Boksmällan har inte inträffat!

...ännu, i alla fall. Jag väntar fortfarande. Jag trodde att jag skulle falla i djup sömn samma minut som tåget lämnade Göteborgs station i går kväll. Efter att tillbringat tisdag kväll till söndag kväll i galet Mäss-mode så borde jag ha varit helt utsliten och knappt orka ens tänka på böcker. snarka och dregla mig hela vägen tillbaka till Stockholm.Men det gjorde jag inte. I alla fall inte hela tiden. Jag läste istället ut den första Klitty-däckaren i ett svep (okej, bara 110 sidor, men ändå) och sov sedan den rättfärdiges sömn en stund eller två. 
 
Jag är förvånad. Jag brukar inte ens kunna läsa i säkert två veckor efter mässan, ibland mer. Men jag kanske har tur i år, det kanske inte blir mer än så här. Man kan ju hoppas, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0