Emma rekommenderar Romance

Nu finns det även en lista hos bokhandeln FritzStåhl där jag rekommenderar Romance.När jag satte ihop listan så kom jag att tänka på det brittiska förlaget Little Black Dress som enbart gav ut Romance. Deras böcker fanns ofta tillgängliga till bra priser i Dar es Salaam när jag bodde där och jag har nog en rejäl del av deras tidigare utgivning nedstoppade i mina flyttkartonger.
 
Men, när jag kikar på deras hemsida så ser det ut som om det var rätt länge sedan den uppdaterades (jag kan inte hitta några datum, men det ser likadant ut som när jag var inne senast och det är.. 2 år sedan sist?). När jag hittar deras twitterkonto så ser jag att senaste tweeten är från mars 2011.  Synd, jag såg fram emot att införskaffa lite nytt material från dem under min kommande Englandsresa. Deras utgivning hjälpte mig att komma i kontakt med bland annat Rachel Gibson, fortfarande en Romance-favorit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0