Svårt att fokusera

Sedan slutet av januari har jag haft oerhört svårt att fokusera på min läsning. Jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån - lägenheten är full av spännande olästa böcker, jag gjorde riktiga fynd på bokrean då jag hittade några trevliga lagerrensningar och jag har haft en del tid över på sista tiden. Fast inte så mycket tid som det varit tidigare då jag kommit i gång med träningen, fastnat i "Big Bang Theory" och tris så attans bra med jobbet.Så jag ahr det jättebra, det är absolut inte det. Men läsningen...?
 
Just nu ströläser jag en massa och det blir inte ritkigt bättre, men jag tänker att det är väl bara att vänta ut det. Därför läser jag just nu om bröd, galna vampyrer i New Orleans samt del tre i "The Dresden Files". Förhoppningsvis kan någon väcka mig ur min slummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0