Kartongerna vs. badkaret

Just nu är det kaos här hemma.
 
Har nyligen flyttat (igen!) samt varit bortrest, vilket har resulterat i att kartongerna just nu svämmar över i mitt nya vardagsrum. Speciellt kartongerna där böckerna ligger (de ligger som ett undre lager, med annat tjafs ovanpå. vilekt tjafs vet jag inte, men typ viktiga kläder och skor). Då två fantastiskt fina bokhyllor även har införskaffats så ska de mysiga böckerna inte behöva bo alltför länge i kartongerna. Förhoppningsvis i alla fall. I den nya lägenheten finns nämligen ett badkar. Jag har inte haft regelbunden tillgång till både badkar och varmvatten på samma gång på en halv evighet, så det kan bli så att de där sena timmarna då jag egentligen skulle behöva packa upp kartongerna kommer att tillbringas i badkaret. Det är en kall och ruskig vår, kanske är badkaret min räddning? OCh jag kan ju läsa böckerna samtidigt, men det tar vääääldigt lång tid att packa upp dem om man bara tar en och en....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0