Jag längtar efter Anders Fager!

Eller i alla fall hans nya bok, "Jag såg henne idag i receptionen".
 
Novellsamlingen "Svenska kulter", första delen,  var bland det bästa jag har läst (favoriterna är "Furierna från Borås" och "Mormors resa", de är ofta med mig i tanken) och när ryktet att det skulle bil film av några av hans noveller från hela samlingen så var lyckan nästan gjord! Men, frågan är bara; vilka? Måste leta rätt på det.
 
Men, nu kommer han alltså snart med en ny bok, en skräckroman, och jag måste tillstå att förväntningarna än en gång har skjutit i taket. Jag borde lära mig, man blir så lätt besviken när man bygger upp förväntningarna i förväg och allt kanske blir helt opropertioneligt och i slutändan blir det pannkaka av alltihopa, men, men... Just nu går det inte, jag hoppas verkligen på den här boken!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis

tja, pannkaka är också gott ;)

Svar: Så sant, så sant.
Emma

2012-10-24 @ 20:03:24
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0