Det blev lite tyst ett tag....

...för här har det varit fullt drag ett tag. I flera dagar till och med.
 
Jag fick nämligen besök av en av mina bästa vänner i förra veckan, hon var här för att fira mig och min mor som båda fyllde år, som alltid dagarna efter varandra. I år var det extra fest eftersom min mor fyllde 70 och jag själv 30, så här har det varit fest i dagarna fem.
 
Det har varit champagne flera dagar i rad, Öppet hus, laxbakelser, resturangbesök, promenader där emellan för att försöka skjuta ner maten lite, tårta, sång, presentöppning och en massa skratt, gott vin, trevligt mys och en energikick inför min första svenska November sedan 2007. 
 
Underbart, måste jag tillstå. 
 
 
Jag känner mig helt otroligt firad och är så fantastiskt nöjd på alla sätt och vis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0