JAAAA! Något att vänta på!

Underbaraclara bloggar om att hennes bok snart är klar och jag blir alldeles till mig i trasorna! Jag.Vill.Ha.

Av någon anledning är jag, som under de senaste åren knappt hunnit med/haft möjlighet att pyssla i hemmet (möblerad företagslägenhet som skall återlämnas i originalskick den dagen vi åker), fixa och dona, alldeles totalt fast vid Clara Lidström, UnderbaraClara. Jag finner henne och hennes blogg oerhört inspirerande, peppande, glad och full av tips. Hon (tillsammans med vistelsen i Afrika, en sund uppfostran och lite andra källor) har bidragit till att jag för första gången i mitt liv funderar på att starta eget inom en hyffast snar framtid och det är en enorm bedrift.

 

Jag kan inte sätta fingret på det men jag bara gillar henne! Ett år när jag kom hem och upptäckte att min mor, som tar han om min post, hade råkat slänga hennes Påsktidning och de var slut i lager så började jag nästan gråta. Men bara nästan.

 

 

Och nu så skall hon stå på Bokmässan i Göteborg till hösten! Jag hade redan bestämt mig för att om jag är i Sverige så MÅSTE jag dit och nu finns det ytterligare en anledning!


Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Jag tänkte oxå dra till bokmässan! Men fan, kom just på att om allt går vägen har jag precis blivit morsa då, så vettefan?

2012-01-11 @ 17:36:43
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: a-lo (the book pond)

Du är nog inte den enda som längtar efter hennes bok :) Jag läser också bloggen hennes med nöje fastän jag är så opysslig man bara kan bli.

2012-01-12 @ 18:44:02
URL: http://www.thebookpond.se
Postat av: Emmas Bokhylla

Duktiga Tjejen: hmmm...kan bli svart att ga med bebis en heldag. Kanske aret efterat? Eller ett nara hotellrum for vila?



a-lo: visst ar den underbar! Den ger mig inre ro!

2012-01-13 @ 12:06:26
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0