Herreminge...

...nu har det varit så där tomt här igen. 
 
Jag har inte alls uppdaterat här så som jag hade tänkt mig under december månad, jag hade tänkt julgodis, jullitteratur och snö i mängder. Tji fick jag, för så blev det ju inte alls. Fast julgodis har jag faktiskt tillverkat, i massor till och med (eller, polka- och chokladflak, chokladkola, chokladfudge och mandelmassekulor med vit choklad och likör, doppade i mörk choklad), speciellt om man jämför med att jag under åren i Tanzania inte alls illverkade godis utan bara bakade pepparkakor och lussekatter när jag väl kommit hem. 
 
Nej,men jag har varit ute på resande fot ett tag. Det började med ett intressant telefonsamtal som innebar en snabb resa runt i Sverige (Mariefred-Västerås-Stockholm-Norrköping, minsann...), en massa radio  (rock och P3, tänka sig), en massa umgänge. Mycket trevligt, måste jag säga. Det är faktiskt underbart att resa ut och träffa människor, det är bland det bästa som finns. Och självklart jobbat också. Iblnad är huvudet så fullt att bloggen helt enkelt får vänta.
 
Och ärligt talat, ni som läser min blogg har en uppsjö av intressanta bokbloggare att njuta av i stället, så jag tror inte att ni lider alls om jag försvinner ett litet tag. Inte alls faktiskt. 
 
Men jag borde verkligen börja mobilblogga ordentligt, det skulle ju se till att det ständigt är uppdaterat här. Eller vad säger ni? *skriver upp det på sin To Do List*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0