lunchkoma

Just nu befinner jag mig i lunchkoma (ja, fortfarande. ja, jag vet att klockan snart ar tre (tanzanisk tid)) efter att blivit bjuden pa braklunch av en god van.

 

Ar man van att ata ett kokt agg samt en rejal mangd gronskar boner och en skvatt ost till lunch sa blir man nast intill utslagen av biff med potatismos. Sa gott. Ar.sa.matt.

 

Tankte nu knarka lite (mycket) te for att administrera mitt ateruppvaknande. Under tiden kan val ni, som behover stimuleras, lasa en fantastisk artikel om Tanzania som jag hittade i garkvall.

 

 

M.G. Vassanji skriver om Tanzanias korruption och bristen pa utveckling. Mycket intressant.


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om säsong 4 av True Blood? :)

Postat av: Emmas Bokhylla

Love it!

2011-09-16 @ 15:35:14
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0