Game of Thrones-abstinens och Läsutmaning 2012

Jaha, så var det slut på den första säsongen om Game of Thrones och min sambo och jag har redan abstinens. Har hört rykte om att det redan finns en hel del material i en teaser på Facebook, så det är väl bara och ge sig ut och leta.

 

Men, men, båda två vill vi veta redan NU hur det kommer att fortsätta och därför skall vi i helgen ge oss ut på jakt efter George RR Martin på A Novel Ideas butiker. Någonstans måste väl "A Clash of Kings" finnas?! Vet att jag har sett den här nere, men det var ett tag sedan, man får bara hoppas att den finns kvar!

 

Sedan kommer ju diskusisonen, VEM skall få börja på den? Jag eller sambon?! Tror faktiskt att jag skall ge walk over den här gången, för jag funderar redan på hur jag skall lägga upp mina Läsutmaningar för 2012 och då skulle kanske ett Martin-marathon kunna passa bra?

 

Dessutom, så har jag redan spanat in den här fina boxen, den vore väl något att hitta under granen?

 

Har ni funderat något på vilka läsutmaningar ni vill delta i under 2012?

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa i Colorado

i am wiiiith you!! det är ju nästan ett år till det kommer ut nytt!

2011-09-13 @ 21:16:54
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Ja, precis, sa jäklans länge kan man ju inte vänta! Gimme boxen, är allt jag säger...! Eller, som den planerande människan jag är, jag kommer att köpa den til mig själv, för att vara på den säkra sida! :-)

2011-09-13 @ 22:16:13
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Sofia i Bokmilaskogen

Bloggen "Dark Places" har en tegelstensutmaning just nu som jag är lite sugen på att medverka i. Alla verkar ju ha läst Murakami utom jag, så det måste åtgärdas, eftersom alla gillar hans böcker så mycket också. :)

2011-09-15 @ 16:47:05
URL: http://bokmilaskogen.wordpress.com/
Postat av: Emmas Bokhylla

Sofia: Hmm...telgelstensutmaning? De kanske jag borde ga med i, jag har nagra Stephen King som ligger och skrapar...

2011-09-16 @ 15:43:18
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0