Fokus på bruden!

I fredags var jag som sagt på Send off-party för en av mina kollegor, vilket alltid är en oerhört intressant upplevelse. Den här festen är alltså i klass med en vanlig bröllopsfest - i storlek på lokalen, i antal inbjudna, i festkläder och dekorationer och i presenter... Så, här kommer en snabbis i ett mycket fint arrangerat, och jäkligt lyckat, Send-off Party!

Tyvärr så lyckades vi glömma den sprillans nya kameran som vi köpte hemma i Sverige och 
istället blev det bilder med min gamla vanliga. 
Men inte helt fel det heller!

 

 

Temafärgen var blått, vitt och silver, vilket återspeglades överallt.
Här på det mycket tjusiga inbjudningskortet.

Hur mycket tid har de (festkommittén, alltså, det är så man jobbar här) 
egentligen lagt ner på alla kort? Det var ju flera hudra pers där? Och det är
minste 2-3 event? Mycket klippa och klistra blir det...

 

The Hall var mycket tjusigt smyckat!

 

Även inne var det fin och pyntat!

Stolarna hade fått rosetter!

 

Det dansades för bruden vid ett flertal gånger framme vid podiet!

 

Bruden, till vänster, och hennes tärna, var fantastiskt fint klädda.

Under middagen och alla talen så satt de (bruden och hennes tärna), självklart, på podiet, som sig bör.

Självklart bjöds det även på tårta, men faktiskt före middagen.

Men självklart räckte inte den stora tårtan åt alla, utan det fick bli en liten på varje bord.
För säkerhets skull, så att ingen blev utan!

 

Alltså, jag är i extas över hur fint och trevligt det var!
Men, kände även pressen på mitt eget kommande bröllop.
Man skall ju inte, kan inte jämföra, abbsolut inte, men tankarna kommer ju...

"...så dääär skulle jag också vilja ha det!"

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Alltså, vilket party! :)

2011-09-06 @ 05:50:13
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Jojjo

Låter ju hur kul som helst!

2011-09-06 @ 15:08:37
URL: http://www.mildamartha.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0