Award for me!

Tänk, ibland när man inte håller koll (som jag, den här veckan), så händer det en massa roliga saker. Som att underbara Trillingnöten har gett mig en Award (och var tvungen att påpeka det för mig, sjukt pinsamt)! Med en himla fin motivering!

I Awarden ingår det att man svarar på sex frågor och sedan skickar den vidare till fem bloggare som man tycker är bra, läsvärda, omvälvande, mysiga eller varför man nu gillar dem. Jag är rätt så förtjust när bloggare som jag gillar tipsar om nya blogga - det hela följer ju ett logiskt system - jag gillar dem och eventuellt så gillar jag också det de gillar!

 

Först och främst så vill jag tacka för den fina awarden (läser ni inte Trillingnöten så tycker jag att ni skall göra det bums!) sedan måste jag sätta mig och fundera. Först på vad jag skall svara på frågorna, sedan på vilka jag skall skicka dem vidare till. Sjukt svårt, måste jag säga. Tål att tänkas på, annars blir det en roman till svar och ångest över nomineringarna!

Frågorna lyder som följande:

 

1. Varför började du blogga?
2. Vad har du för mål med bloggen?
3. Vilka bloggar följer du?
4. Vad har du förfavoritfärg?
5. Vad har du för favoritfilm?
6. Vilket land/länder drömmer du om att besöka?


Kommentarer
Postat av: Anna (med näsan i en bok)

Grattis!

2011-09-24 @ 13:37:43
URL: http://mednasanienbok.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Tack!

2011-09-26 @ 07:04:54
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Stéphanie

Nej, men vad kul! Alltid trevligt att bli uppskattad! =)

2011-09-26 @ 21:09:55
URL: http://www.boktagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0