Vill ha dig, Wolff!

Ett litet glädjetjut uppstod i förra veckan, men jag var för upptagen för att blogga om det egentligen.

 

Rikard Wolff har släppt en självbiografisk bok och jag bara dör en smula. Vill ha!

"Rikitikitavi" verkar oerhört lockande och i bakhuvudet hör jag en av mina absoluta Wolff-favoriter, "Det sitter en pojke på månen" på repeat.

 

Jag har ALDRIG mejlat ett bokförlag och bett om ett läsex, men nu kan jag faktiskt tänka mig att göra ett undantag, för jag skulle BUMS vilja bekanta mig närmare med den här boken!

 

...fast samtidigt så sägs det ju att tålamod är en dygd och något som det är bra att öva på, så jag skall nog köpa den till mig själv i julklapp när jag kommer hem till Sverige då. Den som väntar på nägot gott, eller hur...?

 

 


Kommentarer
Postat av: Liolej

Jag lyssnade på Rikard Wolff på bokmässan och så köpte jag Rikitikitavi och fick den signerad! Nu i veckan började jag läsa den och hittills tycker jag väldigt mycket om den. Till boken hör en CD med låtar som han sjunger. Har inte hunnit lyssna på den så mycket men jag gillar själva tanken!



Jag tror inte att du kommer att bli besviken på den, dessutom är själva boken så fin, tycker jag! Hoppas du får ett ex snart!



//Liolej

2011-10-13 @ 10:44:19
URL: http://www.ordblogg.xpedition.nu
Postat av: Emmas Bokhylla

Ah, yummy! Signerad och med tillhorande CD! Nu blev jag allt lite avis!

2011-10-18 @ 12:53:14
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0