Mirakel 3 & 4

Såå, helgen var full av mirakel, först hittade vi George RR Martins  "A Clash of Kings", sedan lät jag sambon börja läsa den före mig. Två mirakel på en och samma gång, är det möjligt?!

 

Vänta, det kommer mera...

Mirakel nr 3 - Vi lyckades, efter över tre månaders väntan, få tag i en vettig rörmockare som kopplade in TVÄTTMASKINEN! Vet ni hur underbart det är att helt plötsligt ha en ledig söndag, då man inte behöver ha diskussionen "vems tur är det att knäskura lakanen". I stället kan man bara luta sig tillbaka och använda tiden till att läsa.

 

Mirakel nr 4 - Sambon har äntligen lyckats övertala mig att se Millennium-triologin. Min motsrävighet grundar sig mest i att jag inte brukar gilla filmatiseringar av böcker. Och för att i alla fall två av de tre filmerna fick ganska dålig kritik. Men hittills är jag i alla fall positivt överraskad. Kors i taket.


Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Jösses! Här är det mirakel efter mirakel! Jag var själ vinte förtjust i filmerna...fast jag såg bara halva första innan jag tröttnade. Kanske ska ge en chans till? Såg den precis när jag läst böckerna...

2011-10-05 @ 05:42:27
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Kathleen

Jeg har ikke lest bøkene, men digget den første filmen. De to andre: not so much. Jeg har hørt jeg burde lese bøkene da, men jeg liker jo ikke krim!

2011-10-05 @ 10:29:45
URL: http://kathleen-bean.blogspot.comt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0