Huvudtomt

I dag (och i gårkväll)  är det lite tomt i huvudet, har inte riktigt lyckats få ner att jag funderar på i skriven form.

 

Därför hänvisar jag lite till Lotta Olsson som funderar över väldesignade omslag och dåligt skrivna baksidetexter. Jag håller fullständigt med henne, men kunde inte säga det bättre själv. Word. En dålig baksidetext kan störa mig rakt igenom hela boken, om den ens får mig att öppna den från första början. Och det värsta jag vet är utdrag ur recensioner från författarens tidigare böcker, det är fanimig ännu värre. Men jag skall inte gå in på detaljer, Lotta säger det bättre. Häpp.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0