Hjärtan till mina fellow Bookbloggers!

Jag har fått superfina awards från hela tre underbara bokbloggare!

 

Catherines Bokblogg gav den med motiveringen att jag ger daglig inspiration!

 

Beas Bokhylla hade omröstning och då fanns jag med!

 

...och dagarna går motiverade med "vardagsbetraktelser från Tanzania blandat med boktips. Skön blandning med läskande resebilder och härliga texter om läsning. "

 

Så oerhört glad ni har gjort mig, vet ni det?! Ett mycket trevligt ljus i en tillfällig dimma! I alla fall, jag har tidigare givit den här awarden till fem bloggare och svarat på frågorna (du kan hitta dem här!) , men eftersom jag läser att hav av bra bloggar så kan jag utan problem hitta fem till! Dessa fem är följande;

 

Bååth's Böcker - det är träffande och skitkul, filosoferar intressant och roligt, ger en massa bra lästips och har gett ut en egen bok!

 

Nobelprisprojektet - läser Nobelprisvinnare på löpande band och kommenterar intressant och ärligt. Läser även annat, håller en mycket abmitiös statistik över sitt projekt och har mycket humor!

 

Boktagen - läsglädje! Har dock en liten svacka just nu, men vem har inte det ibland? Go, Boktagen, snart är du back on track! Glad, humoristisk och läsvärd!

 

BokNea - varierad, läsvärd och rolig! Älskar, precis som jag, Harry Potter och skriver en hel del om det, men är samtidigt oerhört varierd. Me like!

 

Läsdagboken 2011 -  Reser, fotar och kommenterar mycket av det som händer i både Sverige och resten av Europa. Är så språkbegåvad att jag blir lite grön av avund och hittar alltid roliga anekdoter och kulturfenomen att filosofera om. Läs!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mind the book/läsdagboken, camilla

stort tack - un grand merci - grazie mille! : )

kan redan nu avslöja att du har fått en av mig också, men jag har inte hunnit publicera det inlägget än



nu ska jag utforska de fyra andra i din utnämning. kul att upptäcka nya.

2011-11-11 @ 15:06:09
URL: http://lasdgaboken.blogdns.com
Postat av: Stéphanie

Nej men! Åh, vad snäll du är. Tack så mycket =)

2011-11-11 @ 17:02:28
URL: http://www.boktagen.blogspot.com
Postat av: Nea

2011-11-13 @ 19:38:16
URL: http://bok
Postat av: Nea

Åh, tack så mycket! Är jätteglad. Och Harry Potter är bäst! :D

2011-11-13 @ 19:39:33
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0