Besök från Sverige

Det är inte ofta man får besök här nere (vilket i och för sig är fullt förståeligt) , men i år hqr det varit frekvent (YAY!)! Häromdagen träffade jag en gammal kompis från universitetet som var här på jobb och vi hade en underbart rolig middag där vi pratade om ditten och datten i timmar. Kände mig riktigt sprudlande efteråt! OCH; hon kommer förmodligen tillbaka, hon arbetar nämligen på ett långtidsprojekt, vilket eventuellt kommer att innefatta flera besök! Så roligt, jag blev glad som katten när jag hörde det! *dansar glad jigg*

 

 

Titta vilka fina presenter jag fick, hon känner mig riktigt väl! :-)


Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Åååh mums, du får dispens under maj-utmaningen ;)

2011-05-05 @ 20:06:26
URL: http://duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Bra, för hälften är redan tuggat! :-) Och det var yyyyummy!

2011-05-05 @ 22:21:31
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0