Arusha

Sedan var det ju ett par dagar på Lions Konferans (Multiple District 411 Convention) i Arusha, vilket också var en hqrlig upplevelse - klimatet är superskönt och naturen är så vacker!

Busstationen i Tanga där vi påbörjade resan till Arusha.

 

 

Kände mig onekligen lite som Stig-Helmer när jag tog bild genom badrumsfönstret på hotellet, men vad fasiken, det är inte varje dag jag har en parktutsikt när jag tvager mig. Här är Mount Meru.

 

 

Det var den här vi besökte, om det var någon som undrade.

 

 

På kvällen efter prisutdelningen, innan galamiddagen.

Bästa sättet att fira på!

 

Jag älskar Arusha, skulle lungt kunna tänka mig att bo där om tillfällse skulle ges!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0