Tips inför Mors Dag!

Jag hade tänkt skriva något trevligt om böcker inför Mors Dag, med en massa tips om vad man skulle kunna ge till sin mor. Det fanns tyvärr inte så mycket tid över för det, så det blev inte så många (eh, inga...) tips, det roligaste jag hittade skickade till min mor via adlibris och hoppas på att hon gillar det. Min mamma tillhör även dem som läser mycket i jobbet; stora, tunga böcker med det senaste inom hennes område är alltid populärt, så när jag väl köper skönlitterärt till henne så försöker jag se till att det skall vara en riktig fullträff. Något  som ibland kan ta sin lilla tid.

 

Till er andra, som vill ha riktiga, seriösa tips sa rekomenderar jag att ni besöker Enligt O istället, där finns det en rejäl lista med tips!


Kommentarer
Postat av: Edward

Var och köpte min kära mamma Mario Vargas "En stygg liten flickas rackartyg". Hoppas den uppskattas!

2011-05-27 @ 18:33:31
Postat av: Emmas Bokhylla

Den har jag inte last, men jag har hort att den ar bra! Hon gillar den sakert!

2011-05-28 @ 10:58:08
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0