Jordens undergång...?

Javisstja, var det inte något tjafs om att jorden skulle gå under i dag...?

 

Typ Snart?

 

*gäsp*

 

När ni ser eldkloten komma så kan ni väl varna mig? 
Oki, vi säger så!

 

Update:

 

Ah, jag glömde...

Nere i Mbeyaregionen finns det en kvinns som anser sig ha haft en religiös upplevelse om att jorden går under i dag, precis som han Camping i USA, till saken hör ju att det här är Campings tredje försök...Tredje gången gillt? Förmodligen har hon läst om honom och blivit påverkad. Till saken hör att hon inte bara har sagt upp sig och tagit sina barn ur skolan, hon har även gått ut i rikstäckande media och sagt att om jorden INTE går under i dag så får innevånarna i hennes by stena henne till döds....

 

I morgon kommer att bli en jobbig dag för henne....


Kommentarer
Postat av: Duktiga Tjejen

Hoppas folk inte stenar henne... Iallafall så "ska" jorden få en jordbävning kl. 18 men hela världen går under först 21 oktober enligt vissa. Ska bli spännande när kl slår 18 världen över, på olika tider. Märklig jordbävning...

2011-05-21 @ 12:00:23
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Jelly

Hahahaha...jag är nästan lite sugen på att ropa "stena henne"! bara för att....skrattar bäst som skrattar sist.

2011-05-21 @ 15:28:07
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Den rabiata orakade flat-feministen Fanny

Förhoppningsvis så kommer folk inte stena henne i vilket fall. tror på människans inneboende godhet

2011-05-21 @ 19:30:00
URL: http://arsinoe.se
Postat av: Emmas Bokhylla

Jag skall forsoka kolla upp vad som hande med henne, hoppas att byborna later blev, men det handlar myckt om de har forlorat pengar pa hennes utsagor - da kan de nog bli ratt arga... Sjalv skrattade jag sa att jag natan kiknade at historien, men sedan tyckte jag att det var mest sorgligt...hur skall de nu overleva, det ar ju inte troligt att nagon ateranstaller henne efter det har...!



2011-05-23 @ 13:17:40
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0