Det där med Like på Facebook

Jag har ju öppnat en "Emmas Bokhylla"-sidan på Facebook (nej, som ni alla ser så har jag fortfarande inte lyckats få till Like-knappen här på bloggen, men det kommer, skall bara trassla ur mig själv lite. Och det gick ju bra, men nu har jag kommit till ett dilemma, som jag inte är säker på hur jag skall hantera...

 

De flesta som har klickat "Like" på min sida känner jag (för det är inte så många hittills), men det är några få som jag inte har en aning om vilka de är. Jag har misstankar (bloggaren XX, Ms. Ys kompis etc.) och skulle gärna vilja lära känna personerna i fråga, men samtidigt så vill jag ju inte antasta nådon bara för att de har råkat klicka "Like", jag menar, det är ju öppet för alla. Det är ju inte så att man måste bli kompis med mig bara för att man har gjort det, eller måste berätta vem man är ABSOLUT INTE. Men, jag blir lite nyfiken. Och glad också, såklart. Att det kommer nya människor och gillar bloggen.

 

Så, frågan är nu, hur skall jag göra? Skicka lite meddelanden "hej, vad kul att du gillar bloggen, vem är du?" eller skall jag låta folk vara ifred?

 

Vad skulle du har gjort?


Kommentarer
Postat av: Lingonhjärta

Nu har jag också Like:at dig :) Fast under mitt riktiga namn. Jag tycker du absolut ska skicka ett meddelande och säga hej till de som gillar dig. Att få bli uppmärksammad lite brukar väl de flesta gilla.

2011-05-10 @ 18:30:51
URL: http://lingonhjarta.blogspot.com/
Postat av: Stéphanie

Jag ska också gå in och lika dig. Precis som Lingonhjärta gör jag det som mig själv =)

2011-05-10 @ 18:44:54
URL: http://www.boktagen.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Lingonhjarta: vad glad jag blir! Jag skall (nar mitt troga internet hemma bestammer sig for att fungera) skicka ett trevligt mejl till alla och onska dem valkomna!



Stéphanie: Ah, tack! Vad snallt!

2011-05-11 @ 15:09:28
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0