Fotogen, vareju

Just det. Fotogenen.

 

Maten pa jobbet i dag (ris, pommes frittes, kyckling, linsgryta, sallad och banan) smakade SKIT i dag och jag klarade inte mer an nagra tuggor.

 

Anledning? Det smakade fotogen!

 

Mest logiska forklaringen? Nagon hade formodligen anvant en av chiliflaskorna att transportera fotogen i innan de hallde i chilin (diskade ens?) vilket gjorde att allt smakade peck. Eftersom jag ar ratt fortjust i chili och den ar ratt rinnig sa hamnade den pa nastan allt. Forutom pa kycklingen. Ergo, en bit kyckling till lunch och slanga resten av skiten. Tur att jag ha ett apple kvar pa skrivbordet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Duktiga tjejen

Yuak för smaken, men för att inte tala om hur skadligt det borde vara att få i sig fotogen!!

2011-03-28 @ 21:39:21
URL: http://Duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: Emmas Bokhylla

Ja, precis, det tankte jag ocksa...Tills en kollega havdade att nar han gick i gymnasiet sa fick de fotogen ibland for att dampa deras libios. Jag trodde han skamtade men han ihardade, typ en kapsyl menade han var det som gallde. Jag kunde inte lata bli att kommentera att det handlade nog inte om att libidon blev dampad, mer om att de blev sjuka av att fa i sig fotogen. Lade till att han skulle vara glad att han lyckats bli far tva ganger....

2011-03-29 @ 15:59:13
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0