Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå...

(...men det hjälper sällan dem som har blivit våta.)

 

Svårt att komma ihåg ibland, måste jag säga. Ibland måste jag påminna mig om att jag bor i en kuststad med fantastiska stränder, oftast strålande sol och varma vindar. Vardagen finns nämligen överallt och ett kontor är ju trots allt ett kontor, vart än i världen det ligger.

 

Men det är klart, det kan finnas en rad pluspoäng beroende på exakt vart det ligger...

 

 

Hemma, i December.

 

Kipepeo Beach, ca 5 km från min lägenhet, i Januari.

 


Kommentarer
Postat av: Bokomaten

Det sägs att bortom palmen, är vattnet alltid blått.. kanske det borde vara i ditt fall...;)

2011-03-09 @ 11:16:59
URL: http://bokomaten.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie (OOOF bok)

Vackra bilder, båda två. men får jag välja att VARA på en av dem så... (jag tar den varmare)

2011-03-09 @ 21:30:05
Postat av: Liolej

Åh, Kipepeo Beach!!! Jag och några vänner bodde där när vi var i Dar-Es -Salaam för flera år sedan! Vi fick tips av någon att det var fint att bo där så vi åkte dit på vinst och förlust och jag föll direkt! Jag tyckte det var ett fullständigt strålande ställe! Så perfekt att du bor så nära! Jag kan tänka mig att det är trevligt att åka dit och tillbringa dagen när man har möjlighet!

2011-03-13 @ 21:35:07
URL: http://www.ordblogg.xpedition.nu
Postat av: Emmas Bokhylla

Bokomaten: Faktiskt! I alla fall tills regnperioden drar igang!



Ann-Sofie: Jag med! :-)



Liolej: Visst ar det underbart? Gillar det enormt, skont att kunna ha mojligheten!

2011-03-15 @ 09:34:34
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0