Det löste sig för adlibris och mig!

Jag var ju lite besviken häromdagen, att jag inte längre kunde bestålla böcker från adlibris.se och kunde inte låta bli att gnälla lite över det. Men Anna på adlibris var kvick och var inne här och lämnade en kommentar om att jag skulle kontakta henne, vilket jag också gjorde. De var väldigt tillmötesgående och jag kunde placera min order redan samma dag! Det är riktigt bra kundservice, måste jag tillstå!

 

 

Och nej, det här inlägget är inte sponsrat av dem om det nu är någon som tänkte kväka ur sig det, jag ville bara visa min uppskattning för att de tog sig tid och fixade mitt problem, det är långt ifrån alla företag som gör det, tro mig! Jag själv har jobbat inom kundservice hemma i Sverige och gör det delvis nu här nere i TZ, jag vet hur viktigt det är att bemöta sina kunder med respekt.

 

Glömmer aldrig den lilla tant som ringde och grät när hon inte fick sin tidning när jag jobbade i kundtjänsten på en medelstor svensk dagstidning. Jag trodde att hjärtat skulle brista!


Kommentarer
Postat av: jessica

Så skönt att det löste sig. Måste bara fråga, vad är det du sysslar (jobbar) med där nere. Hoppas allt är bra med dig å niklas.ta hand om er.kram

2011-03-09 @ 07:30:04
URL: http://honneyhunn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0