Och hur man påbörjar en lovande....!

På nästan samma sätt som hur man avslutar en bra - man tar en solig dag, en skön plats och trevligt sällskap! Fast eftersom den ena avslutades på kvällskvisten coh den andra påbörjades på morgonkvisten så kvistas det olika dricka. Det blev hibiskuste på morgonen.

 

 

Och så var jag ju tvungen att inspektera myggspiralen som försöker hålla odjuren borta om nätterna.
(vissa morgonar ser jag ut som om jag har mässlingen, trots försiktighetsåtgärder)

Katti mös och spanade på kråkor.

 

Och såupptäckte jag åter igen att naturen försöker ta över min del av bakgården, men det är bara trevligt, vittnar om att den är stark coh vid god vigör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0