Mera Lokal Litteratur

Jag har nämnt tidigare att jag är rätt förtjust i lokal litteratur och gärna skulle köpa mer av den, om tillfälle fanns. Här nere i DSM så har A Novel Idea ett ganska bra utbud, så här klagar jag inte!

 

Men hemma är det svårare - jag är ju inte där rent fysiskt utan kan bara läsa om böckerna på webben. Till exempel så Ing-Marie Johansson i Björnhova släppt en ekologisk kokbok. Hon odlar och säljer ekologisk mat, en del av varorna verkar onekligen ha en intressant twist, vad sägs om till exempel rödlöksmarmelad?  Det gör mig onekligen nyfiken.

 

Menmen, vi får väl se om jag kan lägga vantarna på ett ex när jag kommer hem, jag är inte så ofta i Färjestaden, det är lite väl långt söderut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0