En Alldeles Vanlig Låda

Jag hittade en låda på jobbet häromdagen. En alldeles perfekt låda, faktiskt. Perfekt för att frakta böcker i, alltså. Om man har tänkt skeppa dem hem till Sverige, och det har jag ju. Via Tanzaniska posten kan jag skicka upp till 16 kg i ett pakt. Vad säger ni, tror ni att det går i 16 kg böcker i den här?

 

Note to self:

Provskicka något annat innan, så jag inte blir av med 16 kg böcker bara sådär.

 

ps.

När jag var liten hade jag en bilderbok som hette just 'Lådan'och som handlade om en trälådas liv och leverne (låter rätt trist såhär i efterhand, men det var en spännande låda...), är det någon mer än jag som minns den?

 


Kommentarer
Postat av: Vixxtoria

fniss jag funderar över vad annat man har som man kan och vill skicka iväg som kan fylla lådan och väga 16 kg!



Men kanske hemskt många katter? :-)

Postat av: Emmas Bokhylla

Jag kan verkligen inte komma pa nagot annat, inte som jag skulle vilja skeppa hem i alla fall.



Min sambo har foreslagit samma sak, tycker att det vore ett billigt satt att fa missen till sverige! ;-)

2011-01-08 @ 06:35:54
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0