Death by books

Problem som kan uppstå när man förvarar böckerna i garderoben istället för i en bokhylla;

 

1) Svårt att hitta!

2) Man kan inte titta på dem när man vill!

3) Man kan bli anklagad för mordförsök när 7 av dem bestämmer sig för att trilla ner i samma ögonblick som sambon öppnar garderoben i jakten på en ny skjorta och får dem i skallen....

...men som god förhandlare som man är så kan man bevisa sin oskuld genom att peka på att bara en av böckerna var inbunden, resten var pocket....

 

:-)


Kommentarer
Postat av: Feuerzeug

Garderobsbokoholist? Det låter ju aningen udda att gömma böcker i garderoben. Misstänker att du blivit ombedd att dra ner. Eller var det skamböcker? ;)

2011-01-11 @ 14:10:48
URL: http://feuerzeug.wordpress.com/
Postat av: It's all about Books/Bokbloggen

Hihi!



Men varför har du inte böckerna i en bokhylla? Jag blir sambo i mars...och det jag ser fram emot allra mest är att fixa min bokhörna! Tänk dig ett typ tomt vardagsrum att bara fxa, fixa, fixa... ah, vilken dröm!!



//Anna

Postat av: Lisa H

skratt Du är rikigt klurig du :D

2011-01-12 @ 16:06:55
URL: http://ihyllan.blogspot.com
Postat av: Anna Johansson

Du har en deckarintrig här - börja skriv genast! Förslag på titel har du ju redan. Bokens död ser vi inte framför oss iaf så länge vi bokbloggare finns -leve boken!

2011-01-12 @ 22:04:20
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/
Postat av: Emmas Bokhylla

Feuerzeug: Precis! ;-) Nej, inte annu, men tillsagelse kommer nog snart... Har bockerna i garderoben eftersom vi bor i en moblerad foretagslagenhet utan bokhyllor samt en oberaknelig katt...



Anna/Bokbloggen: Jag drommer ocksa om ett eget vardagsrum, men massor, massor av plats for bocker!! Men, i och med att det ar en foretagslagenhet, och storsta delen av mina bocker ar kvar i sverige sa ar det har en temporar losning!



Lisa H: Tack, forsoker ibland! ;-)



Anna J: Ah, tack for uppslaget! Du ger mig en underbar idé! Och ja, lange leve boken!

2011-01-13 @ 09:59:37
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/
Postat av: Emmas Bokhylla

Feuerzeug: Precis! ;-) Nej, inte annu, men tillsagelse kommer nog snart... Har bockerna i garderoben eftersom vi bor i en moblerad foretagslagenhet utan bokhyllor samt en oberaknelig katt...



Anna/Bokbloggen: Jag drommer ocksa om ett eget vardagsrum, men massor, massor av plats for bocker!! Men, i och med att det ar en foretagslagenhet, och storsta delen av mina bocker ar kvar i sverige sa ar det har en temporar losning!



Lisa H: Tack, forsoker ibland! ;-)



Anna J: Ah, tack for uppslaget! Du ger mig en underbar idé! Och ja, lange leve boken!

2011-01-13 @ 10:51:36
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0