Fab Antikvariat i Borgholm!

Anna pa Book Cover Girl tipsar om ett superbra antikvariat i Borgholm som jag bara dreglar over. DREGLAR!

BokAlvaret verkar vara riktigt, riktigt bra men det enda smolket i min gladjebagare ar att det stanger 11/8, bara ett par fa, ytte-pyttiga dagar innan jag ar hemma pa on.

 

Aja, man far se  det fran den goda sidan, jag knacker inte ryggen nar jag slapar ner lika manga bocker som jag slapar hem fran TZ. Alltdin nagot att vara glad over. Sedan sa finns det sakerligen kvar till nasta sommar, keeping my fingers crossed!

 


Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis på Hisingen

antikvariat är ju hur bra ställen som helst, bästa souvenirer

2011-08-10 @ 17:44:22
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0