Vi Läser från Sverige

Något som däremot har piggat upp mig är paketet som mina föräldrar skickade till min födelsedag (som visserligen är i nästa vecka, men jag slet upp paketet så fort jag lade tassarna på det, så mycket diciplin har jag just nu....) där bland annat senaste numret av Vi Läser fanns med! Såå härligt och nästan helt utläst redan.

 

Det bästa hittills är att Unni Drougge säger att hennes snällaste, mesigaste (och minst personliga) bok hon har skirivit är "Det lutherska badet". Det är den enda av hennes böcker som jag har läst, jag läste den när jag reste i Vietnam för nästan exakt 5 år sedan. OCh jag tyckte att den var riktigt bra... Borde kanske prova hennes andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0