Stora Kulturbloggpriset

För ett tag sedan så ylade jag ilsket över att det inte fanns något Blog Awards för bokbloggare och funderade allvarlig på om man kunde göra något åt saken. Frågade lite vilka folk skulle vilja nominera och i sådana fall, till vilka kategorier och funderade en massa på hur man skulle kunna administrera det hela härifrån Afrika. Jag kom i kontakt med flera trevliga bokbloggare som också tyckte om idén, så jag när ett litet hopp om att det här är något som skulle kunna bli verklighet någon gång i framtiden!

 

Men så tipsade Bokomaten om att Stora Kulturbloggspriset delades ut förra året och det gjorde mig rätt glad, det fanns i alla fall något slags forum där det fanns utrymme för bokbloggare! Nu är det alltså dags igen och om du går in här, så kan du nominera dina favoriter genom att skriva i kommentarerna. Fram tills 15e Oktober är det öppet för nomineringar, så jag tycker att alla skall ta chansen och ge sin favoritblogg lite cred!


Kommentarer
Postat av: Hanneles bok-paradis

Trädgårdsbloggare får inget pris heller..

2010-10-13 @ 20:50:46
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0