I väntan på nomineringarna till Augustpriset.

DN.se skriver här om nomineringarna till Augustpriset som blir offentliga klockan 12.15 svensk tid och låter de litteraturansvariga på kulturredaktionen fundera lite om vilka de skulle vilja nominera själva.

 

Jag funderar lite på vem jag skulle vilja nominera, men jag måste nog tänka länge på det, för jag har inte läst så många svenska böcker i år som både är publicerade i år och håller den klassen (har jag läst någon? det tål att tänkas på).

 

Men ni som läser, har ni någon bok ni skulle vilja nominera? Ge mig lite input är ni snälla, för just nu kommer jag inte på ett enda namn....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0