Det där med att få böcker i present...

Men när man läser mitt tidigare inlägg, så skulle man ju kunna få för sig att jag inte tycker om att få böcker i present utan vill bestämma allt själv, men då har det blivit en missuppfattning, för så är det inte alls.

 

Jag ÄLSKAR att få böcker i present, för det roliga är att se vad andra tror att man kanske gillar eller vad de gillar själva. Mina vänner, släktingar, in-laws brukar alltid få till det, jag kan ärligt säga att jag inte kan minnas ett enda tilllfälle då jag har fått dubletter (det är sant, helt otroligt!), eller har fått en bok som jag tycker är dålig - jag har kanske folk med extremt bra boksmak omkring mig...?

 

Men självklart är det roligt att få andra saker än böcker, och det vet de också. Choklad till exempel... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0