Back on track in Dar es Salaam!

Nu är jag tillbaka i Dar es Salaam, efter två veckor av Game Drive i Selous National Park via Jimbiza Lodge och mycket lata dagar på Zanzibar, rättare sagt i Nungwi, på Mnarani Beach Cottages. Eller, jag var faktiskt tillbaka i fredags, men under lördag och söndag 8-18.30 så har jag stått på Tanzania Automotive Festival 2010 i vårt bås och blev nerdammad av drafting cars och fryhjulingar.

 

Jag har under en längre period varit avis på alla som skulle till Bokmässan och få tillfälle att njuta av alla aktiviteter där, men jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det, måste jag erkänna, Det har varit en hel del annat.... Jag har bland annat tittat på fantastiska djur (både från bil och till fots), solat, badat, plockat snäckor, spenderat tid med familjen, varit på spice tour, ätit enorma mängder god mat, sovit en massa och känner mig otroligt utvilad! MEN, jag har faktiskt inte läst speciellt mycket. Lite konstigt, det brukar bli hur mycket som helst, men just nu...ja, jag antar att det var mycket annat som blev gjort i stället.

 

Men nu när jag är tillbaka, tyvärr med rätt "noll koll" på allt som har hänt på bland annat Bokmässan och i bloggosfären,  och det kanske tar några dagar för mig att  komma igen (man möts ju av minst tusen saker som måste göras på kontoret, plus tvätt etc. och inte minst 1000+ inlägg i Google Reader...) och med en hel del roliga bilder som jag gärna vill dela med mig av! Och självklart reflektioner om böcker i alla de former!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0