Surprise!

Ibland far man nagot som man inte vantade sig och da blir i alla fall jag lite extra glad. som nar jag oppnade plastomslagen pa min begagnade Sarah Dessen-bok och upptackte att den itne alls var begagnad, utan sprillans ny. Samt hade ett inplastat bokmarke fran aterforsaljaren har i Dar es Salaam - Bargain Books. Bargain Books ligger pa Mindu Street , mitt emot Coca-Cola containern (ja, man gor vagbeskrivningar som sa har), och ligger ta-daa; i Upange. JAG bor i Upanga, dessutom ganska sa nara Mindu Street och det har ar ju ett gyllene tillfalle att gora fynd!

Jag fick alltsa saa mycket mer nar jag kopte en "begagnad" bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0