Dreglande kvinna huserar pa adlibris.com!

Snart aker jag hem till Sverige.

 

Och det betyder manga underbara saker, jag skall pa brollop, ska traffa en massa slakt och vanner, festa lite, se till att njuta av den svenska varen/forsommaren.

 

Men det betyder ocksa en annan sak - jag far helt plotsligt tillgang till en massa bocker som jag resten av aret inte kan fa tag pa, om de inte finns pa engelska. Klart att det gar att specialbestalla till A Novel Idea, men i langden ar det ingen losning.

 

Och sedan sa vill jag ju inte slapa med mig ner en massa bocker som jag sedan vill ta med mig tillbaka (boksammlare som jag ar), eftersom jag redan har en massa bocker nar nere (Tack Dar Animal Havens loppmarknader!) sa maste jag vara valdigt selektiv. Nu ar det bara bocker som jag verkligen, verkligen vill lasa. Pa svenska. Men den listan ar ocksa valdigt lang. Oerhort lang.

 

Sa just nu, nar jag har kafferast, sitter jag och kikar pa adlibris.com. Har maste prioriteras!

Vad skulle ni kopa om ni var jag?

 

 


Kommentarer
Postat av: Olavkaja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-08 @ 07:14:24
URL: http://olavkaja.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0