Semester i Sverige!

Nu ar jag tillbaka i Tanzania, tiden i Sverige gick sjukt fort. Jag har gjort otroligt mycket roliga saker (alltifran att ata grillat vildsvin, ga pa brollop och ata mig nastan intill dalig pa svenskt godis!) och kanner mig peppad till tusen nu nar jag ar tillbaka pa jobbet.

 

Det ar valdigt harligt att vara tillbaka i Afrika, aven om jag kan erkanna att det hade varit skont med ett par dagar till - knappt lite mer an tva veckor var kanske lite val tajt, men underbart var det.

 

Har dock inte haft tid att blogga (och inte riktigt for att lasa speciellt mycket heller for den delen) speciellt mycket och det ar ju alltid trakigt, men en del hans med, dessutom en del shopping (inklusive den underbara med oh sa angestfyllda pa Pocketshop pa Arlanda, den sista svenska bokshoppingen innan jul!) och det skall jag sjalvklart beratta om sa fort tillfalle ges!

 

For nu ar jag tillbaka i vardagsrutiner, med sjukt mycket energi, och tanker kasta mig over inte bara hogarna med arbete pa mitt skrivbord, utan aven alla de inhandlade bockerna och alla "gamla" bocker som ligger och vantar i garderoben! Det far gaaarna kombineras med nagra timmar i en lat solstol, eller i soffan med katten pa magen!

 

Sa snart kommer det nya bokrapporter!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 11:51:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Karin Berg

Visst är det konstigt att vi svenskar alltid saknar vårt godis när vi bor utomlands. =) jag älskar ju lakrits som inteär alltför enkelt att hitta utanför sveriges gränser.

2010-06-08 @ 22:06:09
URL: http://bokcirkelforalla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0