Vampyrsex? Sexiga vampyrer?

 

 

Jag fick en förfrågan om jag ville skriva en text om böcker till internetmagazinet Gazet.se och det ville jag ju såklart, jag blev jätteglad.

 

Jag funderade länge och väl på vad det skulle handla om, hur det skulle utformas och framför allt, hur det skulle bli hyffsat intressant men samtidigt ganska så roligt.  Och så vill man ju gärna att den som läser skall vilja läsa böckerna man tipsar om efter att ha läst texten. Jag tror att det blev rätt bra ändå.

 

Texten om längtan efter vampyrsex kan du hitta HÄR!


Kommentarer
Postat av: Karin

Yay you!

2010-12-07 @ 15:57:04
URL: http://karinwiden.se
Postat av: Mia

Vi är väldigt glada och stolta att ha dig ombord. Du är väldigt kunnig och påläst!

Välkommen.



2011-01-24 @ 20:44:15
Postat av: Emmas Bokhylla

Tack! Det uppskattar jag verkligen!

2011-01-25 @ 07:01:18
URL: http://emmasbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0