Stinn...

Hej allihopa!

Sedan jag landade i Sverige så har det varit ett underbart rus av god mat, juleljus, familj, vänner och allt annat som hör ett besök här hemma till. Som att huden i ansiktet spricker av den plötsliga köldknäppen, att tiden aldrig räcker till och att jag rusar genom galleriorna i närmaste stora stad för att få tag i allt skit som jag behöver som inte finns nere i TZ.

Jag har inte hunnit läsa en enda bok och jag har inte hunnit ringa i princip någon av mina vänner (jag har inte ens kommit ihåg att ladda mobilen och med jämna mellanrum blivit ståendes med en helt död telefon, när jag äntligen har lite tid att ringa...), tragiskt men sant.

MEN, det här är inte en klagan, jag har det underbart, men lite normala prioriteringar måste in.

Därför får alla Nyårskrönikor, statistik för det gågna året etc vänta tills i början av januari. Inte lika roligt kanske, men så får det helt enkelt bli.


GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

En riktigt gott nytt till dig!

2011-01-01 @ 19:36:12
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0