Jajaja...

Efter en försening på ett dygn till Sverige (ja, man gråter nästan när man står på flygplatsen och inser att man inte kommer att komma med, trots att man bokade sin biljett i god tis etc., tack gode gud att jag inte bokade med British Airways, då har jag suttit kvar i TZ nu, eller ännu värre, på en flygplats med utsikten att få tillbringa julen där...) så landade jag i  måndags, varmt mottagen av min bror och svägerska, och kom i går fram till min familj, lite trött och sliten, men oerhört glad och lycklig.

 

Äntligen JUL!!

 

Och när jag loggade in så hittade jag fantastisk uppmuntran från underbara Anna på och dagarna går...! Både här och här! Tack, ajg känner att jag flyger lite mer när man får sådana trevligheter!

 

Nu skall jag dock återgå till mina pepparkakor som blev både mjuka och sega. Yummy...?


Kommentarer
Postat av: It's all about Books/Bokbloggen

Välkommen till snön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0