Vart far ni era boktips ifran?

Rapport fran en Luttrad Biblotikarie fragar har om varifran andra far sina boktips och det ar alltid en intressant fraga. Vi har alla nagon kanal som vi lyssnar mer pa an andra och det ar alltid kul att veta hur man formar de kanalerna.

 

Sjalv har jag nagra kanaler som jag alltid kollar in;

- DNs kultursidor
- Bokhora
- Adlibris

 

Skyltningen i bokhandlar och bibliotek brukar alltid vacka intresse, pa samma satt bruakr jag blir intresserad nar jag kollar in olika bokbloggar. Och sen har jag ett par tre kompisar vars tips aldrig slar fel!

 

Vem fragar du om dina boktipa? Och varfor tror du att just de kanalerna ar de basta?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0