Välkommen till min nya blogg!

Jag ar en boktokig tjej som planerar att ta tag i pennan och skriva om det jag laser och har last, rekomendera bocker till andra och filosofera over lasandets betydelse och andra viktiga saker har i livet.

 

Min boksmak ar mycket blandad, jag ar intresserad av allt fran deckare, romaner, chicklit, klassiker, men laser oftast efter hur mitt liv ser ut i ovrigt, ju mer stressad jag ar, desto mer lattsmalt litteratur laser jag, vilket sakerligen kommer att markas har i bloggen.

 

Jag tar mer an garna emot tips fran andra, da jag tycker om att vidga mina vyer och forsoka lasa bocker utanfor mina egna vanor och min egen bekvamlighetszon. Sa alla lasare, kom  garna med olika forslag!

 

Jag hoppas att det har komemr att bli en intressant resa, bade for mig och for er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0