Kvartalsrapport

Egentligen skall ju kvartalsrapporter presenteras första veckan i April, menmen...

Lite försenat, här kommer den i alla fall...


1 Pauline Wolff – Swede
2 Fausta Marianovic – Sista kulan sparar jag åt grannen
3 Ulla Ekh – Potatishandlaren
4 Carl-Johan Vallgren – Kunzelman&Kunzelman
5 David Ericsson – Truck Stop
6 Marika King – Supernova
7 Wendy Holden – Pastures Nouveaux
8 Sarah Addison Allen – The Sugar Queen
9 Lisa Jewell – 31 Dream Street
10 Rajaa Alsanea – Girls of Riyadh
11 Hisham Matar – In the Country of Men
12 Fiona Gibson – Wonderboy
13 Chris Manby – The Matchbreaker
14 Fiona Walker – Four Play
15 Jenny Diski – Främling på tåg


När jag gar igenom listan sa inser jag att det är mycket farre bocker an vad det brukar vara - och att jag har haft en svacka i lasandet sedan mitten av Mars - alla bockerna utom den sista ar namligen utlast innan dess.

Trakigt, maste hitta ett satt att rycka upp mig lite. "Labyrinth" ar oerhort spannande, undrans varfor den inte riktigt lyckas lyfta mig...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloggar Bokbloggar.nu
RSS 2.0